MetehanAlp 2cocukluanne222 hemşire olan bır arkadaşım dün soylemişti 1.bucuk aylık bır bebeğe bulaşmış ama bebekler daha cabuk kolay atlatıyormuş ilaçları daha hafıfmiş rabbim hastalarımıza şifa versin bizlerden ve sevdıklermizden her turlü hastalığı uzak etsin 💐🤲🏻
Yepisyenianne 2cocukluanne222 oğlum 23 aylık ve maalesef bulaşmış. Sürekli kustu hafif grip gibi burnu tıkandı. İştahı kesildi ve karın ağrısı yaşadı. Ama çok şükür toparladık. Oğlum 3 günde iyileşti ama biz hala tam anlamıyla iyileşmedik.
2cocukluanne222 Ummhnsmt bizimde bi 4 aylık bebek var bide 7 yaş çocuğum babaları pozitif büyük ihtimal bendede çıkar henüz bi semptom yok ama
Meltemira 2cocukluanne222 Merhabalar benim eşimde covid çıktı benimde 7 aylık kızım var sizde belirti oldu mu
Defne_cicegim Birinden duymuştum daha doğrusu netten geçmemiş anne emziriyo bide siperlik ve maskeyle emzirmis
2cocukluanne222 Meltemira canım bizde belirtiler vardı gittik test verdik ama grip olmusuz negatif bizimki atlattik şuan hepimiz iyiyiz şükür
ipektosunannesi Basakbadee bende oldum bugün öğrendim bebekde belirtiler neydi 4,5 aylik kızım maske ile emziriyorum ama başta bilmiyoken aşırı temastaydik.
ipektosunannesi Basakbadee pazar gecesi aile yemeği ile virüs aldim dışarıyla farklı bı temasim olmadığından. Pazartesi gecesi benim bebeğim de 37.4 Max tüm gece 37 lerdeydi ateşi durumu o günden beri iyi sizce bu kadar hızlı atlatmış olabilir mi
Yepisyenianne Paramedicc hayır hem ben hem o ilaç kullanmadık. Ben emziriyorum hala. Doktor bana vitamin takviyesi önerdi bebeği de emzirmeye devam et antikorlar ona geçsin dedi. Çok şükür atlattık 🙏🏻