Sophie8 Prensesannesi111 flormar mate serisi müthiş ne zaman kullansam. Gören sen bugün ışıldıyorsun diyor 🤭
Melegm_tek Prensesannesi111 cecillenin rujları güzel oluyor. Far paleti nars. Maxfactor hacimli rimelleri çok güzel. Aklıma gelenler fondoten konusunda bende bulamadım henüz
sizdenbiri34 Prensesannesi111 limmel london deniyorum şuan kırmızı kapak kuru ciltler icin öncesinde mac factor kullanıyodum kullandigim seri üretilmiyor maalesef artık çok begeniyodum ama bulamıyorum kaldirilmis
Melegm_tek Mucizem_06 çok sulu değil mi ya yüzüm ıslanmış gibi oluyor birde hiç kaptmıyor sanki nemlendirici
esmerayes Prensesannesi111 loreal paris infailible 24H cok guzel kapaticiligida kaliciligida mukemmel
Sophie8 Safilokum https://www.flormar.com.tr/mat-touch-foundation-m308-fair-ivory/?gclid=CjwKCAjw4MP5BRBtEiwASfwALxIz3EKUrSIrgy593moiOTirfm3tECh4H-3hQi_AKEk3rhxWaN_SnBoCK7sQAvD_BwE
Mervee1 Prensesannesi111 her markayı denedim yüzüme en iyi giden flormar oldu dışarıda karaılastıgım insanlar Bile fondotenşmin markasını soruyor yani benim yüzüme o uyum sağlıyor Aslında önemli olan marka değil de hangi fondöten cildinize uyum sağlıyor alacağınız yerde deneyerek tercih edin bence . Selin ciğercinin bb kremini de çok öven oluyor akma yapmıyormuş
elvinazra-27 Prensesannesi111 Clinique en memnun kaldığım fondöten markası oldu. Hafif yapısı ve orta duzey kapatıcıligi var.
Nazlimom Bütçen varsa mac face and body yi tek geçerim harika bişey. Daha uygun bişey istersen de loreal paris 24h infallible foundation çok güzel ben açık tenliyim 130 numarasını kullaniyorum