Kızım bugün 5 aylık doğduğundan beri dışkısı ishale yakındı anne sütü aldığı için başta üstüne düşmedim ama 1,5 aydır günde 2-3 kez ishal tarzında (ara ara köpüklü duru) yaptı ve mukus kan da vardı süt ve ürünlerine çokta olmasa da dikkat ettim kan çok devam etmedi nadir 2-3 kez gördüm dışkıda artış olunca çocuk doktoruna gittik gaita istedim bir bakteri vs görünmedi alerji doktoruna yönlendirdi deri testi yapıldı süt ve ürünleri şüpheli 1,5 ay diyet yap devam ederse tekrar gel dedi bu süreçte kalsiyum takviyesi alıyoruz ikimizde ama 18 gün oldu hala devam ediyor ve ağlama nöbetleri nefesi kesilene kadar zaten kolik bir bebekti bir de bu sebebini bilemiyorum diş mi gaz mı karın ağrısı mı anlayamıyorum. Günlük tükettiğim en fazla şey Ekmek aklıma glüten geliyor ve şu sıra emme de zorluk yaşıyor canım o kadar sıkılıyor ki bi teselli verin 😓