Duru_m Zeyno35 alışkanlık olduğu için gece sık uyanıp emmek istiyorlar doktorumuz öyle dedi denedim mama ama fayda etmedi yine sık uyanıyor
Zeyno35 Duru_m bizimkide aynı son 3 gecddir kalkıyor 2 - 2 buçkta 4-4 buçuğa kadar ayakta sinirimden ağlıyorum artık geceleri düzenli uyurdu bozuldu anlamıyorum
Zeyno35 aynurguleryuz suda haşlayıp çatalla ezip verdim ben robottan geçirmeyi düşünmüyorum Şimdilik hiç bir gıdayı çnkü Çoçuklara bi alışkanlık kazandırmak çok zor bence 😢