Selam anneler, aranıza yeni katıldım anneliğimin henüz 3. Günümdeyim.
sezaryen ile doğum yaptım dikiş yerim iyi ağrılarım azaldı fakat pansuman yerim tahriş olmuş, cildim pansumanı kabul etmemiş vs, iki yandan su topladı ve dikiş acısı kadar canım yanıyor. Doktorum bepantol sür dedi fakat bi rahatlama hissetmedim sabahtan beri.
Bunu söyleyen doktorum kadın doğumcu, cildiye gibi bir doktora gitmeme gerek var mı acaba yara iyileşmeden gideyim mi yoksa bu krem işe yarıyor mu? Daha önce başına gelen var mı acaba?