Kızım 19 aylık. Emiyor fakat artık sürekli ısırıyor. Yara oldu. Emdiği için de yemek kahvaltı yemiyor. Bende bıraktırmak istiyorum fakat nasıl biraktiririm bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz. Uyurken de emerek uyuyor nasıl yaparım bilmiyorum yardımcı olursaniz sevinirim