Yarın rota olucaz. Tam 3,5 aylık yaptırmak zorunda kaldım. Covid şüphesi nedeniyle 2. Ay aşısını geç oldu. doktor 2. Ay aşısıyla beraber yapılabileceğini söylemediği için 4 hafta beklemek zorunda kaldım. Az kalsın kaçırıyorduk rota’nın ilk doz tarihini. Aşı sonrası nasıl yan etkiler gözlemlediniz? İshal- ateş falan oldu mu?