Valla benim bebeğim doğduğundan beri mama anne sütü olarak besleniyor doktoruda her mamadan sonra 1-2 çay kaşığı su ver dedi verdimde bi zararınıda görmedim bazı insanlar çok ön yargılı ama sudan ne gibi bi zarar gelebilir 1-2 çay kaşığından ne olabilir şuan 7 aylık olucaz günde 400-500 cc su içiyor çok mutlu oluyorum havalar zaten çok sıcak çocuklar bunalıyor terledikçe sıvı kaybı oluyor