Merhabalar, oğlum bugün 3 aylık oldu 20. Günden itibaren devam eden gaz sancılarımız var damlalar, z. Yağ, kiraz çekirdeği, kimyon denemediğin kalmadı bazı geceler çok rahat bazen de hiç uyumuyor 1 haftadır birer gün arayla kakasını yapmaya başladı gazını atıyor aslında ama kakasını yapmadığı için sürekli sancı çekiyor. Sizlerin tam anlamıyla nr zaman geçti bu sancılar gaz? Önerebileceğiniz farklı birşeu var mı acaba