Anneyeni bizim oğlan da 4 aylık en çok kullandığımız oyuncak fıcık fıcık öten fil, bu öten filin tam adını bilemiyorum, 15 Tl lik ebebekte satılan peluş bir şey içine öten düdük koymuşlar, basınca ötüyor, onu çok seviyor🥰
Bir de yavaş yavaş oyun halısında oyalanmaya başladı