Deletedmom090 Kızlar bebeğim 6 aylık olmak üzere normalde geceleri iyiydik ama son 1 haftadır saat başı uyanmaya başladı bir haftadır istinasız böyle. Geceleri emerek uyuyor o yüzden emzirmek zorunda kalıyorum öyle ağlamıyor aslında ama uyanıyor yani. Napıyım sizce sizlerde durum nasıl ? 😴
Zeynepeymen Deletedmom090 bizde beş aylık olucaz sütüm az oldunda uyumuyor tam doygunluk hissi olmadından fln acaba doymuyormu
Krynr Deletedmom090 bizimde 6 aylık olduğunda saat başınuyanmaya başladı, iki haftadır böyleyİz.dişi çıkmak üzere gibi annemler ona bağlıyor ama bilemiyorum😓
Deletedmom090 [bilinmeyen] doyuyor kilosu falan iyi kusuyorda huzursuzluğu yokki zaten sadece uyumuyor
seda_seda Deletedmom090 benim kızımda öyle, uykusunda sürekli hareketli gözlerine kafasına elini götürüyor, dönmeye çalışıyor geri dönemeyince ağlıyor, pışpışlıyorum uyıyor ama bu 5 defa falan oluyor :( herdefasında emzirmiyorum ama uyanmaları azalmadı:(
tgc Deletedmom090 uykuya geçerken eğer meme de uyuya kalıyorsa gece de uyanıp ben meme de uyudum memeye devam etmeliyim dermiş bebekler bnm kızım öyleydi 13 aya kadar emzirdim o zaman kadar gece saat başı kalkar emerdi aç olmasa bile
tgc Deletedmom090 siz takip edin bende anlamamıştım 3 aylikti çocuk uykusu gelince feryat figan ama emsin uyurdu anlamadım bnde emsin ağlamasın derken işler değişti
tgc seda_seda evet bir daha hiç uyanmadi gece yatar sabah kalkar hamile kalmıştım kestim mecbur 13 aylıkken
ZeynepCansu Deletedmom090 benim kızımda öyleydi canım altıncı aydan itibaren her saat başı uyanıyodu ve emzirip yatırıyordum bir hafta sonra onuncu ayımız dolucak artık iki üç saatte uyanıp emiyo geri uyuyo altıncı aydan önce negüzel ya bir kere yada iki kere uyanıyordu sanırım altıncı aydan sonra doymuyorlar 🙈
Deletedmom090 ZeynepCansu olabilir evet diğer yiyeceklere daha çok sempati duymaya başlıyorlar sanki 🤔
tgc seda_seda yanına uzaniyordum sırtına piss. Piss diyerek hafif hafif vuruyordum o şekilde uyudu ama teknik hata yapmışım 26 aylık bensiz uyumuyor bana sarılıp uyur ama hoşuma gidiyor bir daha elime geçmez bu zamanlar 😀