Seker_serbet1 8ay 25 günlük kızıma, dört gün önce kızamık aşısı yaptırdım bugün döküntüler oluştu vücudunda, özelikle yüzünde, yaşayan var mı
Mrs_Mert Seker_serbet1 Biz kızamık aşısını olmadan önce yumurta beyazını 3 gün kuralına göre denememizi istedi ebemiz. Ve alerji çıktı bu yüzden aşıyı erteledik. Sizde öyle bişey oldu mu acaba alerji gibi bi durum olabilir mi? Sağlık ocağındaki ebeye ya da doktorunuza fotoğraf atın isterseniz. Biz 1 yaşında tekrar yumurta deneyeceğiz. Aşı ona göre hastanede yapılıyo sanırım
Duygu01 Aşıdan sonra değilde üst solunum yolu enfeksiyonu olmuştu yüzünde döküntüler başlayınca götürdüm doktora. Allerset diye şurup verdi bir günde geçti tamamen. Aşıdan olduğunu sanmıyorum
Seker_serbet1 Duygu01 sağlık ocağına götürdüm, kızamık aşısı canlı aşı oldıgı için nadirde olsa olabileceğini söyledi doktorumuz, artarsa tekrar getir dedi takip ediyorum insallah artmaz daha fazla
Seker_serbet1 Mrs_Mert bize deneyin demedi ebemiz açıkçası yumurta beyazını vermeye çekinirdim zaten,
Mrs_Mert Seker_serbet1 bize aşıdan önce denetmişti ve alerjisi olduğu için aşı olmadık Google fotoğraflardan bi bakın isterseniz döküntüler aynı mı