Sumre0681_ Metindamla Dr çiğdem demirel güler. Koru Hastanesi. Hastanenin personelinden çok memnumdum hemşiresi ebesi çok ilgiliydi ya da benim doğum için gittiğim gece iyi olanlar denk geldi bilemiyorum ama çok memnundum. Çiğdem hocam malesef ayrıldı ama şahane bi doktordur özel muayenehanesi var Ege Plazada. Hastanenin temizliğinden memnun değildim. Doğumdan sonra kaldığım odaya temizlik için bir kez bile gelmediler benden öncekinin çöpü duruyordu zorla aldırttım yatak çarşaf temizdi ama yerler tuvalet vs beğenmedim. 1 yıl olcak ben doğum yapalı 🤗
Maryhoney Metindamla devlette yaptım Keçiören eğitim ve araştırma hastanesi Süleyman tarık fincan çok memnun kaldım ama şuan pandemi hastanesi oldu galiba özel odada kaldım doğum yaptıktan sonra hiç bı ücret ödemedim
EsraEge Sumre0681_ Çiğdem hoca konusunda kesinlikle katılıyorum. Tek geçerim kendisini. Hastaneyi beğenmiştim ben, keşke sizin başınıza da gelmeseydi 😊
Suppermom Zahide Küçük, Koru Hastanesi. Ben Mayıs ayında doğum yaptım, doktorumdan da hastaneden de, personelden de çok memnun kaldık. Kaldığımız süreç pandemi süreciydi, sezeryan oldum ve çok rahat geçirdim☺️
NunuDudu @Metindamla ben ilk doğumumu özel hastanede yaptım. ikincisini gazi üniversitesi Merih Bayram hoca da yaptım inanılmaz memnun kaldım hastaneden de ilgi alakadan da hocadan da. Sağlık sorunumdan dolayı tercih etmiştim iyi ki diyorum.
Sumre0681_ EsraEge bende çok beğendim hatta bir çok şey için farklı şehirde yaşamama rağmen Ankara’ya gittikçe Koru’ya gidiyorum ama işte oda temizliği konusunda hayal kırıklığı yaşamıştım malesef
Snmtt Metindamla hrs kadın hastanesi. Tarık Aksu. Korudan geçtim hrsye, aşkın Evren Güler’e gidiyodum ama memnun kalmadım Tarık hoca sayesinde bebeğim kurtuldu yoksa düşük yapmıştım çoktan 😑
Pudrabeyazim Dr Bülent alp aydın muayenehane var doğumu memorial de yaptırıyor ilgi alaka 10 numara ayrıntılı ultarasonu radyologla yapiyor isinde titiz muayenesi en son 350 TL olmuştu
Seden Sincan lokman hekimde hatice isik hocada yaptim ama kendisi suan hastane değiştirdi. Cok cok cok memnun kaldim nette yorumlarinida okuyabilirsin hala da iletisim halindeyiz hastalarina cok deger veriyor