Mom4775 valla ben herzaman evde makyaj yaparım. Eşime herzaman daha enerjik görünmeyi severim. Makyajsız çirkin olduğundan değil yüzdeki birazcık renk bile erkeklerin dikkatini çeker hoşuna gider herzaman. Tabiki abartıya kaçmadan doğru yapılmış bir makyaj olursa. Göz altlarını kapatıp kaştaki boşlukları doldur. Biraz da allık ile kızarmış yanaklar ve kıvrılmış kirpikler evde yeterli oluyor 😊 düğün de makyajımı bile kendim yaptım en usta kuaförlere taş çıkarırım 🤪