yamacalimoms canım ben o ağrıyı 15.haftamdan doğum anına kadar çektim.bebek aşağı baskı yapıyor büyüdükçe dedi doktorum.doğurdum inan geçti o dakka.özellikle son 3 ayımda resmen zonkluyordu yatarken bile..yürürken,otururken,kalkarken çok fenaydı.son 3 ayımı evde geçirdim yol yürüyemiyordum.bi süre sonra kasıklarıma sancı yapıyordu.normal yani