Ebrushka öncelikle geçmiş olsun,aynı sorun benim bebeğimde de vardı bebeğim şuan 7 aylık ve şükür ki bebeğimin değerleri düzeldi ve ilacı bıraktık.ümitsizliğe kapılmayın ilk teşhis konulduğu zaman çok üzülmüştüm hatta ömür boyu bu ilacı kullanmak zorunda falan denmişti bana ama öyle olmadı 🙂 sadece ilaç konusuna biraz dikkat etmenizi tavsiye ederim ve sabırlı olun korkmayın,Rabbim şifalar versin tüm bebişlerimize 🙏🏻