Gündüz en fazla 40-50 dk uyur. Gece nerden baksan en az 6-7 deca uyanır. Meme emmiyor. 2 aylıktan beridir meme reddi vae. Ama son zamanlards iyice zıvanadan çıktı. Nerdeyse hiç tutmuyor gibi bişeyy. Biberonda emmez. Şırıngayla besleniyor. 2,5-3 saatte bir zorla ancak 2 ölçek mama yiyor. Napıcam hiç bilmiyorum. iştahlı ve uyuyan bebekler benim için birer hayal