Kızlar 2. Ayından beri damagi şişti doktora götürdüm dış değil dedi uzun zamandır ateş dışında tüm belirtilerimiz mevcuttu ve bugün patladı disi kaşığın tersiylr vuruyorum tık tık yapıyor ilk çocuğum olduğu için tecrubesizim napmam gerekir kızım daha çok minik gelişimine engel olurmu bu durum ?