Hirarzu 7 ay 22 günlük kızım sürekli yeşil kaka yapıyor doktora sordum demir ilacı alıyor normal dedi bende üstelemedim
Aysegul24052020 Perimasali canım mamayla besleniyorsa normal sadece anne sutuyse usutmeden kaynaklı olabilir.cunku yeşil kaka dediğinde ilk sordukları tek anne sutu mu mama da veriomusun diolar endişelenmeyin bence ondan sürekli üşütmuyodur bebişiniz mamadan dolayı öyledir
yagmurdogru03 Cur_cun bendede bugün oldu. Ama nedeni belli. Üşütmeden olabilir. Birde sen yeşillik yediysen olur ben sün çok salata maydonoz falan yedim bugün öyleydi.
Cur_cun yagmurdogru03 ben bugün hiç yeşillik yemedim o zaman üşütmedir inşallah alerji olmasın lütfen 😭
Hamzam Cur_cun bebeğim mikrop kaptiginda yeşil ve dediğiniz gibi çıkarıyordu, su gibiydi, kanında vardı mikrop,inş bişey yoktur,emziriyorsanız yediklerinozden de olabilir mi?
Disisel 8 aylık kızım aylardır yeşil yapıyor doktor üzerinde durmadı hiç mama meme besleniyordu baştan beri
Hazalrodinadar Cur_cun sen demir ilacı ilacı alıyor musun canm benim oğlumda ara ara sarı ile yeşil karışık öyle taneli yapıyor ama ben demir ilacı alıyorum 32 günluk oglum
minikailemmm Perimasali bizde aynıyız cnm mama alıyoruz yesil bazen sarı yapıyoruz mamayla beslenen bebekte cok normal