Merhaba canim anneler👋 1 aydir 2 cocuklu hayata gecis yaptim zorluklari derken iyi yonleri yorgunluklar mutluluklar uykusuz geceler kaybedilen duzen 🙄 malesef..
Kisaca ozetin ardindan konum bu 😐 ailem 2 aydir bizimlw yasiyor arın kartal ilk oglum 2 yasinda ona merhaba sendromlu diyorum diger oglum 1 aylik oda yeni dunya 😏 bense 2 ye bolunmeye calisan onceligimin arin kartal oldugu ama baktigimda sanki yinede onunla ilgilenemiyomusum gibi hissettigim 🤔 onunla oynamaya calisiyorum aktivite yapmaya calisiyorum ben uyutmaya calisiyorum uyandiginda beni gorsun istiyorum gece agladiginda yalın memedeyken kosa kosa ben gidiyorum onun var olan duzenini bozmuyorum sizlerde boylemisiniz annelerim dinlenmek icin kendime firsat yaratamiyorum nasil yapmaliyim onerileriniz neler ☹??