Sophie8 Tabi ki bebişlerden sonra en çok hoşunuza giden hediye neydi? Ben kahve çok seven biriyim, arkadaşım elinde kocaman kafeinsiz filtre kahveyle gelmişti. 26 saatlik doğum sonrası müthiş gelmişti🤗
ElifAlmila55 Sophie8 en en güzel hediyem kıymetlim kızım❤️ Kızımın doğumu eşimle tanışma günümüze denk geldi cok güzel bir çicek ve doğum hediyem çok istediğim altın küpelerim oldu ❤️
Badem Sophie8 eşim balkonu rengarenk çiçeklerle süslemişti o kadar renkli o kadar güzeldi ki inanamamıştım
Ebru-isil Telefon :) Doğumdan bi gün önce telefonum bozulmuştu eşim de hem doğum hediyesi almış oldu hem de telefonum yenilenmiş oldu :)
kokusudalin Bebeğimmmm 😍😍 Dogumu birak hayatım da aldigim en guzel hediye. Minik mucizem diye severim. Hayatan kopacağım vardi. Tutunacak dalım oldu
Sophie8 kokusudalin Sophie8 Tabi ki bebişlerden sonra en çok hoşunuza giden hediye neydi? Bu cümleyi atladınız sanırım🤭
Deletedmom_36 Sophie8 altin bileklik almisti dogumdan bir ay sonrada telefonumi yediledi birde arabayi degistirdi benim icin😁
Sumeyyelan Sophie8 biz araba almıştık zaten elimizde herşey arabaya gittiği için öyle bana özel bi hediye almadı
Arwen Eşim kolye almıştı, bi arkadaşımda kızım adına TEMA vakfına fidan bağışında bulunmuştu çok hoşuma gitmişti 😍
deryardakayra Eşim 2 oğlumun ve kendinin isminin yazdığı kolye aldı ama ben ray dolap istedim doğum hediyesi olarak tamam dedi malesef şu korona dan bişey yaptıramadım amaaaa yemezler parasını kendi hesabıma yatırdı 🤭🤭😉😉
gmzsvm Bana tek taş almıştı ama bende baba olduğu için ona hediye almak istemiştim köstekli saat aldım bence benimki daha anlamlıydı☺️
CanK Ssd hahahaha şuan acılar içinde kahkaha attım çok iyi geldi bu ve diğer yorum 😁 afiyet olsun valla 😁
SEC15 Sophie8 eşimden hiçbişey görmedim açıkçası ne istersen alırım dedi ama parasına kıyamadı annem bana ve oğluma altın bileklik yaptırdı kaynanam bana 100 liralık bir çiçek aldı torununa hiçbişey takmadı kendi oğluna 280 liralık saat aldı herkesin kendi oğlu daha değerli ben sadece dogurdugumla kaldım 😬
Ssd SEC15 Ben zaten takı toka sevmem. Alyansımı bile takmıyorum özlemedikçe. Jest olsun diye almaya da gerek görmüyorum. Alsalar bile bunu bozdurup altın hesabına atalım parayı derim. O yüzden tavuğa devam.
Ssd SEC15 Kardeş sen bu yoruma beni etiketlememişsin ama bildirim geldi. Sonradan mı değiştirdin ne oldu?
kokusudalin Sophie8 evet atlamışım 🤣🤣 esim telefon aldı o kadar 🤣 ailemle görüşmüyordum 8 aylik olunca tanistilar oglumla onlarda künye aldı 😁