Yürüteç kullandım 1-2 aydır çok fazla koymadım . Yürüteçin küçük geldiğini farkettim Ve artık koymuyorum ona. Ama galiba biraz geç kaldım adımlarken elimde tuttuğum zaman aynı orda ayağını nasıl eğiyordusa aynen öyle yapıyor büküyor tam açmıyor yani. Bilmiyorum öyle mi olması gerekiyor yoksa nasıl 😔 masaja mı götürsem?