Svly gaz yapmayan mamadan alıp takviye yapabilirsiniz ilk ay genelde öyle olur hem o aç kalmaz hem süt dolar süt az olur ilk 3 ay çünkü doymadı endişesiyle yükleniyoruz e bide yeni yeni geliyor süt zaten 3 aydan sonra rahatlicaksin 🙏 gün içinde iyi beslenirsen kaliteli sütün olur benekte gittikçe doyar günde atıyorum 2-3 kerede mama verirsin özellikle gece. Bide emzirme süreni uzun tutmazsan doymaz gücü olmadıgından yeteri kadar çekemez ben ilk ay 2 saat emziriyordum o yüzden hiç sıkıntı yaşamadım uzun süre ama hep doyuyor hemde uyuyordu