Merhaba kızlar,
Bebeğim 4 aylık. Mama ile besleniyoruz sütümün yetersizliğinden dolayı. Gece 2saatte bir kalkıp biberondan devam sütü içiyor. Su ısıt, mama yap, ısısını ayarla çok zor oluyor o uyku sersemliğiyle. Ben bunları yapana kadar da uykusu açılıyor. Yeme saatleri de hiç belli olmuyor.
İsteğim şu, ya hemen mamayı istediğim sıcaklığa getirsin, 1-2 dk gibi bi sürede. Ya da belli sıcaklıkta tutsun gece direk verebilirim böylece. Var mı kullanan ya da araştıran bu cihazları?