Acemi_ogretmen_annee dediğiniz gibi prima gerçekten kimyasal dolu. İlk başta bilemedim. En çok onun adı telaffuz edilince, herhalde iyidir izlenimi oluşuyor. Gittiğim her doktor istisnasız prima kullanıyorum dediğimde ilk bezi değiştirin tavsiyesinde bulundular. Dediğiniz gibi sleepy sızdırıyor. İlk kullanmaya başladığında bu kadar çok sızmıyordu. Son 10 gündür altını değiştirdikten 15-20 dk sonra kenarlardan sızmaya başlıyor. Sürekli üst baş değiştiriyorum. Minies 1 paket aldım. 2 gündür onu deniyorum. Sızma yapmıyor. İçerik mühendisoglunun sayfasından bakmıştım cidden temiz bezler arasında üstelik doktorda tavsiye etti. Ancak bana kullandığım sleepy ve primaya göre biraz daha çabuk ağırlaşan bir bez gibi geldi. Sizin fikrinizi merak ettim? Ayrıca sizde sızma yaptımı? Gece 2 saat aralıklarla uykudan uyandırıp bez değiştiriyorum. Haliyle çok huysuzluk yapıyor. Doktorumuz artık geceleri bölünmeden 3-4 saat uyuması önemli dedi. Siz en çok kaç saat bıraktınız?