Ceydakoruc -Pipetli bardak yada alıştırma bardağı hangisi daha kullanışlı ? -Hangi markayı kullanıyorsunuz memnun musunuz? -İkisinden birisi olması şart mı?
Deletedmom_36 Ceydakoruc alistirma bardagi almistim ama kizim kullanamadi hep ustune dokuyordu wee baby di markasi☺️3 aya yakindir avent pipetli bardak kullaniyroiz asiri memnunum ☺️
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Ceydakoruc alıştırma bardagı kullanıyoruz biz we baby. Çok memnunum oğlumda severek içiyor doydugunu hissediyorum 🥰 pipetli denemedim hiç. 12 aylık olacağız
Deletedmom310 Deletedmom_36 yeni 6 aylık.olduk biz 5 aylıktan beri awetnt alistirma.bardagi kullanıyoruz bununla su içmeyi çok seviyor ama hep üstü ıslaniyor wee baby aldım oda damlatıyor kendi elimle verirsem guzel iciyor ama kendi eline almak istiyor ozaman da her yeri su oluyor
Ceydakoruc Deletedmom310 Deletedmom_36 alıştırma bardağı dediğiniz normal çay bardağı gibi olanlar dimi😊
78bb Deletedmom_36 bende wee baby alıştırma bardağını kullanamadım hep bopazıdna kalıyor pipetliyi ne zaman kullanmaya başladı benimki 8 aylık beceremiyor
Deletedmom_36 Deletedmom310 evet canim bendede alistirma bardagi vardi ustunu islatirdi su icirmek zulum gelirdi surekli ust degistitirdim simdi aventin pipetli bardagini kullamiyorum asiri memnun☺️Ama pipetli sizin icin erken sanirim biraz daha sabir☺️
Mom10 Gulsah16 Bardakla su ve ayran vermeye başladığım zaman bunu pipetle yaptım başlarda oyun sanıyordu ama zamanla çekmeyi öğrendi ve pipetli suluktan aldım.
Deletedmom310 Ceydakoruc o ikisinde filemingolu olanı aldım ben ama onda da üstünü ıslatıyor maalesef 🤦
Deletedmom310 Ceydakoruc evet kendim verirsem çok rahat iciriyorum. Ama kendi içmek istiyor eline aliyo vermiyo islatiyo her yerini