incim55 benim oğlum 5 aylık şuan, şırıngayla filan olmuyordu, sütüm az geldiği için yaklaşmak bile istemiyordu bana.. emzirme destek sistemi var, beslenme sondasının bir ucunu biberona koyuyorum bir ucunu göğsümde tutuyorum, bebeğim beni emerken biberondan da mama içiyor, artık bırakmıyor beni..