3 aylık bebeğim döküle döküle kel kalmıştı. Şimdi yeni yeni çıkıyor.. seba med kullandık ilk zamanlar. Doktorumuza sorduk normal dedi hiç şampuan kullanmasanızda dökülür yenisi çıkar demişti. Boynun altı hep saç kıllarıyla dolu olurdu sabah uyandığımızda.. her gün sabah şampuan sürmeden yıkadım.