Sumeyyelan Bebeğin iki kaşının ortasında damar belli olduğunda arkasından gelen 2. Çocukta erkek olurmuş öyle diyorlar her gören bebeğimi bu doğrumu ya böyle olan varmı çevresinde duyduğunuz
Seherronya Sumeyyelan bütün herkes kızıma bakıp arkası erkek dedi damar vardı kaşının ortasında erkeğe benziyo aynı falan fıstık ama şuan 2. Kızıma hamileyim inanmayın böyle birşeye damar ne gibi bir alaka olabilir ki 😂 cinsiyeti sperm belirliyo gerisi tesadüf
Sumeyyelan Papatyam1 valla mk benim oğlumda var ay herkes 2. De erkek diyor cinsiyetçilik asla yapmam bi oğlum var allahım bi kız nasip etsin istiyorum 2. Çocuğuda istiyoruz bakalım nasip
Sumeyyelan Seherronya aynen bende inanmıyorum işte ne derece doğru çıkanda çık ayan da var bakalım nasip 2. Yi istiyoruz bizde aralarında yaş çok olmasın diye
Duygusm Sumeyyelan Benim kızımı yaşlı bir teyze gördü “arkası erkek” dedi, çok güldüm sonradan ne yalan söyleyeyim 😄 yaşamadan bilemeyiz tabii ama o an Y kromozomu taşıyan spermin başarılı olmasına bağlı bu, bebeğin yüzünden ne anlıyorlar bilemiyorum 😄
zezeeyyy Sumeyyelan benim oğlumun da morluk var alnının çatında 2. çocuğunda erkek olur diyorlar mecbur deneyip görücez😂
Frozen Sumeyyelan benim ilk kizda yasli teyzeler aynen boyle demislerdi. Ikinci de kiz oldu. Inanmayin tamamen sacmalik
Kh201590 Bnim kiziminda kasinin ortasında dar var her gören arkası erkek dedi ama bn kız bebeğe hamileyim inanmayın bnce
Adelim Benım kızım 2ay 16gunluk kasının ortası mor banada arkası erkek kardes yap hemen dıyorlar ama ikinci bebıs dusunmuyorum
Sumeyyelan Adelim benim de oğlumda var bende 2. Yi istiyoruz çok yaş olmasın. Diye bende allah nasip ederse kız olsun isterim doğru çıkanda çıkmayan da var tabi nasip
Momsbabyy Sumeyyelan Bana da her gören öyle diyor😂 tabi asla öyle birşey yok😂 yengemin 2 kızı var ona da hep öyle dediler peşi peşine kızları oldu yine 😂
elvinazra-27 Sumeyyelan benim hala var o çizgi ve kardeşim erkek 😃 kızımda da var artık genetik mi gerçekten doğruluk payı var mı cinsiyet noktasında yaşayıp göreceğiz 😃