Merhaba anneler 20 günlük bebeğim var prematüre doğdu 15 gün küvezde kaldı ama kavuştuk çok şükür hastanedeyken sütümü sağıp yolluyordum hemşireler biberonla verdikleri için alışmış göğsümü tutturamıyorum acaba silikon göğüs ucu kullansam işe yararmı kullannan yada benimle aynı sıkıntıyı yaşayıp çare bulan varmı