Merhaba anneler,biz 7 aylık olduk artık bişeyler yapmak istiyo farkındayım büyümüş te sadece oyuncak oynamak kesmiyo oğlumu.
Küçük kas gelişimi için duvara yapışkanlı not kağıtları yapıştırıyorum,buzdolabının önüne oturtup biraz kalın tutabileceği magnetlerle oynamasına izin veriyorum,keşif sepeti yapıyoruz bazen, bazen kartlarımıza bakıyoruz,bu arada her ne yaparsak yapalım müziklerimiz daima açık (arada popo sallıyo😄),kitap bakıyoruz ben efekt vererek okuyorum hoşuna gidiyo. Dün de aklıma kavanoz kapakları geldi bugün sehpaya bantladım ayağa kaldırdım sökmeye çalıştı hem ayakta durmaya teşvik etti bence sanki işe yarayacak gibi. Sizler neler yapıyorsunuz fikir alışverişine çok açığım 🥰🥰