Merve-HanifeDuru Mamadan sora azda olsa su verin bağırsakları yumuşasın benim kız anne sütü alamadı mamayla besledik ilk 2 ay zorlandı kakasında su vererek birde poposunu uyararak yaptırdım şuan şükür kendisi yapıyor su önemli mamadan sonra ☺️
Merve-HanifeDuru Her gün yaşamayabiliyorlar 10 güne kadar normal diyor doktorlar endişelenmeyin kötü birşey yoktur 🙂 yavrusununannesii
Eelif24 yavrusununannesii 6 aylik olsaymis karpuz suyu ver diyecektm benm bebegim karpuz suyunu icince yapio
Merve-HanifeDuru Benim kızım 4 aylık kavun karpuz suyu verdim hep tadımlık tabii çeyrek çay kaşığı ile 👀Eelif24
mamAras 1 haftaya kadar normal biz sadece mama veriyoruz 1 aylık oğlum, doktor her gün 1 çay kaşığı ısıtarak zeytinyağ ekle mamasına dedi şaf zeytinyağ varsa mamaya ekleyin 1-2 saate etki ediyor. Poposuna masajda yaptık ama maalesef işe yaramamıştı
mamAras yavrusununannesii evet 1 çay kaşığına zeytinyağ koydum kaşığı 5-10 saniye ocağa tuttum biberona döktüm mamayla birlikte içti