Nltka bizimde öyle devlet aşıları hiç etkilemedi ne ateş yaptı ne de huzursuzluk.. ama bexsero in ilk dozunda çok koyutdu resmen çaresiz kaldım nasıl susturacagimi sakinlestiricegimi bilemedim. Çok kötüydü gerçekten en kötüsü bı annenin çaresiz kalması böyle durumlarda. O yüzden ikinci dozunu olmadan önce ağrı kesici calpol verip oyl aşıyı yaptirmicam. Normalde ilaca karşıyım ama bu aşı çok ağır bı aşı o yüzden ağrı kesici verip öyle gidicem aşıya.