Mihrisah 6 aylık kızım için akşam üstü sma2 ye geçtik fakat bagırsaklarına ağır geldi gece 3’e kadar aralıklarla gaz sancısıyla uyandı ve gaz cıkınca geri yattı. Böyle bir durum yaşayan varmı ne yapılmalı?