29 günlük bebeğim var. Bütün gün memede olmak istiyor. Orda uyuyor. Bedigine koyduğum an uyanıyor. Gaz problemi var ama 2 gündür bu sıkıntılar gazdan değil gibi geliyor. Ne yemek yiyecek ne tuvalete gidecek vaktim yok resmen. K.validem yanımda baya yardımı oluyor da o gidince nasıl baş edicem. Bütün gün vücudum süt üretmek için çok yoruluyor. Ne zaman geçer bu durum? Bebeğim kolik mi sizce yoksa sadece bana mı yakın olmak için böyle yapıyor? Bu arada bebeğim doğumda bir gece yanımda kaldı. Sonra kuveze alındı. 11 gün kuvezde kaldı. Bunun etkisi mi bu durumlar?