Alyn06
Çok geçmiş olsun, ben olmuştum genel anesteziyle. Bir ay kadar antibiyotik kullanmıştım geçmemişti bir türlü. Ameliyattan sonra mastit yüzünden çektiğim sıkıntıları boşuna çekmişim demiştim keşke ilk ameliyatı yapsaydılar diye. Bir cm kadar kesinin içinde dren vardı, ilk gün hastanedeyken çıkarmışlardı. Sonra pansumana çağırıyorlar bir hafta kadar, ben pansumanları kendim yapmıştım sürekli akıntı oluyordu o delikten. Bir ay kadar sürmüştü kapanması. Emzirmeye başlayınca tamamen kapanmıştı. Benim meme ucu sertleştiği için emzirememiştim sağıyordum sürekli, süt meme ucuna ilerledikten sonra yara kapanmıştı. İnşallah sizin operasyona gerek kalmadan düzelir, gerekirse de hiç korkmanıza gerek yok. Kesinin sızısı biraz oluyor ama mastitten çekilenin yanında hiçbir şey.