[bilinmeyen] bugün tam 30. Günümüz doldu ilk defa bugün uyudu uyandıramıyorum bi türlü bıraksam uyusamı uyumamalı mı fazla bilemedim gelişmesi için uyuması da gerekliymiş dediğiniz gibi benim ki şimdiye kadar hiç uyumadı doğru düzgün bırakıyım uyusun en iyisi o zaman