Alyam18 Okul idareleriniz yorum yapıyor mu bu konuda? Sizler ne düşünüyorsunuz? Bizim müdür yaridmcimiz 1. Dönemi unutun dedi🤷♀️ var mı duyumlarınız?
Asiveela Alyam18 ben de çok merak ediyorum bakıcı ayarlayacağım bende çevremden hep açılsa bile 1 ay sonra tekrar kapanır şeklinde duyumlar alıyorum açılsa da açılmasa da ne olacağı netleşse bizde ona göre bakıcı vs işlerimizi ayarlasak
Leylaaaaa Alyam18 seminerlere gideceğiz öğrenciler gelmeden okul tekrar kapanacak gibi geliyor bana da. 6,5 aylık bebeğim var bide il dışı tayin isteme saçmalığı yaptım çıkacağını düşünmüyorum inşallah çıkmaz :( bu virüste taşınmak akıl işi değil
Alyam18 Asiveela evet bizim de kendimizi ayarlamamiz gerekiyor. Açılmaz diye düşünüyorum ama özel okullar 17 ağustos ’ta basliyorlarmis telafiye. Vakalar artıyor net birşey soylenmiyor. Merakla bekliyorum🤔
Merve-HanifeDuru Açıklamalara göre 1.dönem olmayacak lakin bellide değil insanları arafta bırakmayı çok seviyorlar..