Hava01 benım oglumda 4ay 24 gunluk bı kac gundur bende takip ediyorum anne sutu ve gunde 2 kere mama takvıyesıyle ilerliyorum her emmeden ve mamadan sonra su vermeye calısıyorum ama gel gelelim idrarı yok denecek kadar az yanı dolmuyor bez normalde bende en az 4 tane atardım. Eşim ter yoluyla atıyor dedı inanmadım basta doktora goturelım dedım cocuk aglamıyor bır yerı agrısa aglar dedi. Bızım ev cok sıcak su an klima alamadık vantilatör yardımıyla serınlıyoruz. Dun annemlere gittim orası yayla gıbı serin baktım cocuk terlemıyor gayet iyi de idrarını yaptı. Anlayacagın ter yoluyla atıyor ama huysuzluk felan varsa bı doktora git