Merhaba anneler size bir şey soracağım bugün detaylı muayene oldum. Rahim ağzında yara ve yumurta tembelliğim çıktı. Kilom 55 sivilce kıllanmam yok kilo artışı da. Rahim filmi olucam çok korkuyorum. Hormon değerlerime bakıldı süt hormnum 38.90 çıktı. FSH ise 8.01. bu rakam çok mu yüksek . Pcoslu olduğumu öğrendim. Üzgünüm baya. Olmayacak diye çok korkuyorum. Bilgisi olan bana bilgi verebilir mi ya da tavsiyesi olan.