Kızlar bebeğimin odasını ayırmak istiyorum. Eşim horluyor, ses çıkarıyor falan bi de namaza kalkıyoruz bebek uyanabiliyor. O yüzden ayırmak istiyorum. Her ne kadar şu an atakta olduğu için gündüz uykuları bozulmuş olsa da gece uykusu iyi çok şükür bebeğimin. Sorum şu, odasına geçirince yerini yadırgayıp falan gece uykusu bozulur mu acaba? Veya bozulsa hemen geri toparlayabilir miyiz? Bi de odasına geçirince ilk gün falan illa odasında yatmalı mıyım alışması için yoksa hemen yandaki kendi odama geçip uyuyabilir miyim?