Bse Arkadaşlar 4,buçuk aylık bebeğim sma yı sanki sevmiyor başka mama deneyeyim diorum sizce ne alıyım?
ayseaknci Bende hipp kullanıyordum 3 ayından sonra mama tadının farkına vardı, Bebelac daha iyi tadı hippe göre ama daha tatlı güzel mama var mıdır bende merak ediyorum