Boniboncuk Kızlar bebeğim 50 günlük ve dün geceden beri uyuyamamış sadece 10 dakika uyudu kalktı gazı yok altı temiz ateşi yok kendi kendine etrafına bakıyor öyle sadece napabilirim ben uykusuzluktan ölecem attık onda en ufak bir uyku belirtisi yok
Merve-HanifeDuru Gazının olup olmadığını nerden anlıyorsunuz ki 50 günlük bebek normalde sürekli uyur vardır bir sıkıntısı bebeğin
Boniboncuk Merve-HanifeDuru gazı olsa huysuzlanır bacaklarını kendine çeker ıkınır normalde hiç bir belirtisi yok öylece beşiğinde uzanıp sessiz sessiz etrafına bakıyor
Merve-HanifeDuru Benim kızımın gazı olduğundada ağlamazdı ayaklarını kendine çekmezdi ıkınıp kızarmazdı lakin hep gazlıydı 🤦🏼 Anlayamıyoruz bebeklerimizi ☺️Boniboncuk
Casper Boniboncuk seninde uyuyup dinlenmen önemli ama babası ilgilensin sen biraz uyu yoksa sende stres olursun sinirlerin yıpranır büyüdükçe uyanık kaldıkları süre artıyor huysuzlanmıyorsa takılsın 🙂