asya00 Geçen sene eylül ayında geçirmişti bebeğim. 3 gün ateş oldu, ertesi gün de döküntüler. Sabunsuz ılık duş aldırdım. Bol bol emzirdim. Virüs bazlı hastalık oldugu için pek bir şey yapılamıyor. Döküntüler kasıntılı değil ama eğer kasınırsa nemlendirici kullanabilirsiniz ya da fenistil gibi serinletici bir jel ya da aloe veralı jellerden ( doğal içeriklilerden)geçmiş olsun.