Mora aynı durumdayım geçen ay 8 aylık kontrolüne gittiğimizde 1 yaşına kadar aşısı yok gelmenizede gerek yok dedikleri için bu ay bende kontrole bile gitmedim, telefonla aradım sordum hayır aşıyı bu ay yaptırmayın 1 yaşında olacak dedi doktorumuz, arkasından sağlık ocağı aradı yarın mutlaka getirin diye 😅 Şaka gibiler ya 🤦♀️