emlcskndgn Merhaba kızlar 4 ay 14 günlük bı oğlum var, sadece emziriyorum mama falan vermiyorum hiç. Gece kesintisiz 8 saat uyuyo, doktor uyuyabilir gece uykusu en az beslenme kadar önemli dedi ama sizce uyandirmalimiyim? Bu aylarda olan anneler yazabilir mi
MinervaEva emlcskndgn Kimse doktorunuzdan iyi fikir sahibi olamaz bence burada. Doktorunuzu dinlemeniz en iyisi olacaktır.😊
Derinciim emlcskndgn benimki 2. Aydan beri gece 8 9 saat uyuyo şuan 4 aylık ben uyandırmadım hiç ama bazen özellikle uyurken az emdiyse gece 4 saat sonra uyanır emerken hemen uyur uyandırıp emzirmek alışkanlık yapar hep uyanır diye okumuştum biyerde bana mantıklı geldi uyandırmıyorum o yüzden
Faymer Benim bebeğimde 8 9 hiç uyanmadan uyurdu ama ben 2 saatte bir uyandırıp emizdirirdim şimdi alışkanlık oldu sabah kadar 2 saatte uyanıyor ve uyumuyor bence uyandırmayın doktorun dediğini yapın sonra hiç uyumaz