Slmnese valla yaşıyoruz işte. Çok gazlı bi bebekti kolikti o yüzden sürekli ağlıyordu kayınvalidem sürekli bu çocuk aç sütün yetmiyor diye diye başımın etini yiyordu. Her ay kontrole gidiyorduk sürekli soruyordum doktora iyi mi mamaya gerek var mı diye en son doktor kızdı hatta sen manyak mısın neden mama vermek istiyorsun herşeyi çok iyi diye. Doktorun bu söyledikleri bile yetmedi yani susmasına sen mama ver bak çocuk rahatlayacak diye devam etti 🙈 Allah’a çok şükür hala emiyor şimdi de yeter artık kocaman oldu ayıp memeden kes diyor