AhsenMineL Doğum yapalı 35 gün oluyor hanımlar ilk haftalar baya yoğundu ama hep geçti sanıyorum kanamam bi anda lekelenme şeklinde kanamalarım oluyor ara ara kan gelmesi normal mi acaba
Mom095 AhsenMineL benim 52 gün oldu hala devam ediyor. Aynı siz gibi tam bitti diyorum hooop tekrar başlıyor. Doktorum 6-8 hafta arası normal demişti. Bakalım 8 haftamı doldurmyı bekliyorum.