FunnyMummy oradaki olay çok farklı gelişti yani o kız orda salak deseydi sadece terbşyesizliğine verirdim.ama ben atredeydim onlar salonda seslerini duydum.annesi onu dolduruşa getirdi o da sanki 10 yaşındaki çocuğa bağırır gibi salak nasıl bağırıyorsun öyle yeter ya gibisinden bağırdı.bikaç şey daha söyledi söylemek istemiyorum.annesi de böyle dil ucuyla seni duyacak dedi o da banane dedi.Ben ona ned n bağırıyorsun dedim rengi sarardı benim duymadığımı sanmıştı bende oglumu aldım çıktım.1,5 yaşında çocuk huysuzlanms olabilir bi yeri ağrıypr olabilir 10 yaşında çocuk olsa anlarım üstüne hakta veririm çok fazla bulundurdular işi durduk yere