Arkadaşlar İstanbul’da yaşıyorum.kaynanamların burda yazlığı var yazın arada kısın gelip genelde burda kalırlar.bende burda yalnızım her geldiklerinde hemen hemen hergun oradayım 15 yaşında 17 yaşında iki kızı var asla bi çekişme vs asla bişey olamazdı ben hep onların yanında olmaya çalıştım.kac gündür oraya gidiyorum kaynanam oğlun heryeri leke yapıyor işte herseye müsade ediyorsun diyor beş dk peşinden ayrılmıyorum zaten imalarından ve laflarından bıktım.eşim çalışmıyor her bişey verdiklerinde onu da minnet ediyorlar laf söyleme hakkı buluyorlar.dun oğlum krize girdi nedensiz ağlamaya başladı bu beş dk gibi bi süre sürdü.bende onu başka odaya götürdüm Prima vs alacaktım.baktım görümcem kaynanamın yanında bağırıyor “ salak mısın sen Kerim bağırma yeter” annesi de sus falan dedi sessizce.o da bıktım yeter dedi.sonra annesi benimde kafa gitti dedi.bende aldım oğlumu çıktım.bugun ben aradım dedim ki Elif’in söylediği hiç hoş değildi sonuçta bebekti ona ne yapabilirim anlamıyor 1,5 yaşında.bana kaynanam söylemediğini bırakmadı sen bize iftira atıyorsun senin işin bu dedi 🤦🏻♀️ Halası da olsa sana düşmez dedi bunu sormak isterse ağzına geleni de söyler dedi.burda yanlış olan ben miyim gerçekten çok uzun oldu kusura bakmayın